ا
-
احمدی، فریدون
بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 89-102]
-
احمدی زاد، آرمان
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
ح
-
حاجی پور، بهمن
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
-
حقیقی نسب، منیژه
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
خ
-
خسروی زاده، اسفندیار
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
ر
-
رحیمی، سیامک
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
رحیم پور، مهین
بررسی نقش میانجی کاربرد دانش بازاریابی به منظور ارتقاء نوآوری سازمانی از طریق مدیریت سرمایه مشتریان : مدل یابی معادلات ساختاری [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 5-15]
-
رضوانی، مهران
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
-
رنجبریان، بهرام
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
ز
-
زهره وندیان، کریم
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
ش
-
شیرخدایی، میثم
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
-
شریعتی، فاطمه
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
ق
-
قاسمی، افشین
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
م
-
محمدزاده،، فرید
بررسی رابطه بازاریابی اثربخش و هوش رقابتی در باشگاه های ورزشی استان البرز [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 51-59]
-
محمودی، ادریس
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 75-88]
-
مهرنیا، سیران
مدل یابی ارزش ویژه برند مشتری محور مبتنی بر عناصر آمیخته ترفیع (مورد مطالعه: شرکت های صنایع لبنی فعال در بازار تهران [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 17-31]
ن
-
نوری پور، امیرحسین
اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 33-49]
ی
-
یزدانفر، شیوا
مطالعه تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پاسخگویی و مشروعیت داخلی واحد بازاریابی (مطالعه موردی شرکت های تولیدی صاحب برند) [دوره 1، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد