آ
-
آموزش عالی
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
ا
-
استراتژیهای تبلیغاتی
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
ب
-
بازاریابی خدمات
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
-
بازارچه مرزی
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
-
بخش دولتی
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
پ
-
پدیدارنگاری
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
ت
-
تبلیغات تلویزیونی
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
-
تصمیمگیری خرید
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
-
تعهد عاطفی
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
د
-
دیماتل
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
ر
-
رضایت
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
-
رفتار شهروندی مشتری
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
-
رویکرد کیفی
مطالعه کیفی دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی در مورد بازاریابی خدمات در بخش دولتی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 89-117]
س
-
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
-
سرمایه فرهنگی
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
ش
-
شعب بانک
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
-
شهرستان جوانرود
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
ص
-
صنعت بانکداری
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
ع
-
عملکرد
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
ف
-
فرآیند تحلیل شبکهای (ANP)
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
-
فرهنگ
تأثیرگذاری سرمایة فرهنگی بر تصمیم به خرید کالاهای خارجی [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 43-66]
-
فلسفه بازاریابی
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفه بازاریابی اجتماعی
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفه تولید
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفه فروش
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
-
فلسفه محصول
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 1-21]
ک
-
کیفیت تعامل
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 22-42]
م
-
مکانیابی
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 67-88]
ن
-
نظریه برخاسته از دادهها
چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری [دوره 3، شماره 3، 1395، صفحه 118-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد